Стр. 35 - SV11_1

Упрощенная HTML-версия

обмеження споживання і про-
дажу пива та слабоалкогольних
напоїв», «Про заходи щодо по-
передження та зменшення вжи-
вання тютюнових виробів і їх
шкідливого впливу на здоров’я»,
«Про внесення змін до деяких
законів України щодо вдоско-
налення окремих положень про
обмеження місць куріння тютю-
нових виробів».
Особлива увага під час рейдів
приділяється об’єктам бізнесу,
які розміщені на відстані ближче,
ніж 300 метрів до території на-
вчальних та освітньо-виховних
закладів, закладів культури і
закритих спортивних споруд.
З метою упередження фактів
продажу забороненої продукції
дітям, рейдова робота по таким
об’єктам проводиться і в період
канікул.
Під час проведення рейдової
роботи
членами
районної
робочої групи проводиться
моніторинг наявності в об’єктах
торгівлі та ресторанного госпо-
дарства інформаційнихтабличок
про заборону продажу алкоголь-
них напоїв, тютюнових виробів,
пива особам, які не досягли 18
років. За потреби забезпечується
систематичне поновлення даних
табличок, логотипів та слоганів.
В об’єктах торгівлі, в яких
здійснюється
реалізація
алкогольної
та
тютюнової
продукції
розміщено
інформаційні таблички про
функціонування
телефо-
ну «гарячої лінії» з питання
інформування про факти пору-
шення в об’єктах торгівлі вимог
Закону України “Про держав-
не регулювання виробництва і
обігу спирту етилового, коньяч-
ного і плодового, алкогольних
напоїв та тютюнових виробів”.
Адміністративною комісією
виконкому районної у місті
ради з початку 2014 року роз-
глянуто п’ять адміністративних
матеріалів, складених за части-
ною 2 ст. 156 КУпАП.
Відповідно до частини 2
статті 156 «Порушення правил
торгівлі пивом, алкогольними,
слабоалкогольними напоями і
тютюновими виробами» Кодек-
су України про адміністративні
правопорушення на осіб, які
безпосередньо
здійснили
протиправні
дії,
накладено
штрафи у розмірі 510 грн.
Об’єкти, в яких встанов-
лено факти продажу дітям
забороненої продукції знахо-
дяться під особливим наглядом
правоохоронних органів і ста-
ють першими в переліку об’єктів
моніторингу дотримання вимог
чинного законодавства.
На виконання Закону України
від 21.01.2010 № 1824-VI «Про
внесення змін до деяких зако-
нодавчих актів України щодо
обмеження споживання і про-
дажу пива та слабоалкоголь-
них
напоїв»
дільничними
інспекторами
Саксагансько-
го РВ КМУ ГУМВС України в
Дніпропетровській області з
початку 2014 року складено 216
адміністративних
протоколів
за порушення ст. 175-1 КУпАП
(куріння тютюнових виробів
в заборонених місцях) та 540
адміністративних протоколів за
порушення ст. 178 КУпАП (спо-
живання алкогольних напоїв,
пива в заборонених місцях).
Працівниками
кримінальної
міліції з незаконного обігу ви-
лучено 57,9 літрів алкогольної
продукції та 3594 пачки тютюно-
вих виробів.
Акцентуємо увагу споживачів,
що відповідно до статті 153 За-
кону України «Про державне
регулювання виробництва і
обігу спирту етилового, коньяч-
ного і плодового, алкогольних
напоїв та тютюнових виробів»
продавець пива, алкогольних,
слабоалкогольних напоїв, вин
столових чи тютюнових виробів
зобов’язаний отримати у по-
купця, який купує такий товар,
паспорт або інші документи,
які підтверджують вік покуп-
ця, якщо у продавця виникли
сумніви щодо досягнення по-
купцем 18-річного віку. У разі
відмови покупця надати доку-
мент, який засвідчує вік, продаж
пива, алкогольних, слабоалко-
гольних напоїв, вин столових
або тютюнових виробів такій
особі забороняється.
Також, законодавством за-
боронено розміщення реклами
алкогольних напоїв і тютюно-
вих виробів, знаків для товарів
і послуг, інших об’єктів права
інтелектуальної власності, під
якими випускаються алкогольні
напої та тютюнові вироби, в
об’єктах торгівлі, закладах ре-
сторанного господарства.
З питання порушення в
об’єктах бізнесу правил обігу
алкогольних напоїв, тютюнових
виробів, пропонуємо небайду-
жим громадянам звертатись за
телефоном «гарячої лінії» служ-
би у справах дітей виконкому
районної у місті ради: 64-33-25.
Протиалкогольна та протитю-
тюнова профілактична робота
складна, важка, але, як бачимо,
вкрай необхідна. Вирішення
її потребує застосування ком-
плексу
культурно-виховних,
а дміні с тративно-правових ,
медичних
заходів,
причому
рішучих, дієвих, спрямованих
на поступове витіснення з по-
всякденного життя підлітків
того, що викликає в них потребу
в алкоголі або палінні.
Саксаганський вісник
35
№ 11. Жовтень 2014 року